2012. szeptember 10., hétfő

HAMAROSAN.......................Folytatom!!!!!!!!!

Elég régen nem írtam már a blogomra. Pedig amikor neki kezdtem valami nagyon jót, maradandót szerettem volna alkotni.  Aztán egész egyszerűen nem írtam többet, mert úgy éreztem nem írok jókat. Ahogy olvasom a blogokat egyiket a másik után, mindig arra gondoltam, hogy milyen jól megfogalmazzák a szövegeket. Én meg nem tudom valahogy megragadni a lényeget, hogy érdekes és tartalmas dogokat írjak bele. Aztán rájöttem, hogy rosszul csinálom, mert nem arról írok amiről igazán szeretnék, hanem arról amiről azt hiszem, hogy másokat érdekel. Így nem is annyira enyém a blog, annak ellenére, hogy rólunk szól.

Most úgy döntöttem, hogy megújítom...............................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése