2010. augusztus 29., vasárnap

Ukong-Olaszország

Idén nagy fába vágtuk a fejszénket! A szokásos augusztusi sátorozásunk után, egyből Olaszországba indultunk! De tényleg szó szerint! Szombaton reggel felkeltünk, reggeliztünk és lebontottuk a sátrat! Némi csomag válogatás, rendezés után bepakoltunk a kocsiba, és vacsora után indulás Olaszországba!
4 család indult egyszerre, és amennyire lehetett igyekeztünk egyben maradni! Bár az utat nem mindenki ugyan úgy bírta, ezért fél órás különbségekkel de mindannyian megérkeztünk!
Az első utunk a tengerhez vezetett, majd egy kávézóba!
Miután elfoglaltuk a szállásunkat, lepihentünk!
A gyerekek egész jól viselték az utat, szinte végig aludtak! Az első két nap alatt sikerült is kipihenni magunkat a tengerparton! Aztán neki indultunk a környék felfedezésének! Jártunk Trevisoban, Caorle-ban, és ami a számomra a legkedvesebb Velencében! A tenger nagyon sós volt és jó meleg!
A gyerekek is nagyon élvezték a pancsolást, és a nagy hullámokat! Utóbbinak Benikém örült igazán!
Ettünk pizzát, tésztát, tiramisut, finom fagyikat, rákot, tintahalat és polipot! De egy hét nem elég arra, hogy mindent megnézzünk, így még ide biztosan visszatérünk!