2010. március 16., kedd

A fali dekorációm

Régóta csodáltam ezeket a dekorgumi fali mesefigurákat!
Aztán kedvet kaptam hozzá és gondoltam megpróbálok én is csinálni a kiságyhoz valamit!
Rendeltem hozzávalókat és mindenféle komolyabb tervezgetés nélkül belefogtam!
Hát eddig még ezt a pár elemet csináltam meg, de azért folytatni fogom!

Még sok tervem van, de remélem, hogy nem ebben a lakásban fogom megvalósítani!
A Meskán www.meska.hu találtam több dekorációs készítőt is! Tegnap elragadott a hév és vettem is az egyiktől egy tavaszi hungarocel fali dekorációt! Kíváncsi vagyok rá, hogy milyen lesz, mert egy kicsit félek tőle, hogy a vastagsága miatt ami kb 3-om cm a gyerekek könnyebben letudják, majd tépni.
Szerencsére készen van a varrógépünk is, így a varrós álmaimat is megvalósíthatom!
ami még nagyon érdekel a blogháttér készítés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése